Madde- Amber 29 november

Fick alltså Amber idag igen -.-
Barbacka ridning och bara massa skump.
Tränade att styra med sittbenen och lite trav bara.
Försökte få Amber att gå på tyglen men hon bara streta emot.
Men lite fick jag iaf! :)
Då blev jag åtminstone lite happy.
Men har typ varit lite småsur över inget idag så det hjälpte ju inte direkt med att få se att man fick Amber på barbacka...
Gick iaf sådär.
.....
Stackars Sunny hade gjort illa sig så hon var lite småhalt men var med endå.
För vi skrittade ju endå bara.

Längtar iaf till på lördag!!!
Ska då ha dressyr på älsklingen Sunny<33
Mördar Helen om jag måste byta helen...
Nejdå hårda ord men nu vill jag faktiskt ha henne hela terminen ut!

Ska göra en hemlis nån dag ;)
Nån som kan gissa?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback