Pannknack o inge stall -.-

Tjenare du som sitter vid en dator och läser världens bästa blogg! ;3 Maja R här!

Gud, min dag har varit helt sjuuuk!!
det började med att vi hade 2 timmars data (aschill ju)
På rasten därefter blev jag tyyp mullad 5 gånger!! D; hah, blev jagad runt skolan några gånger åxo..
Sen typ idrott där vi fick göra vad vi ville, hängde i ringarna mest hela tiden :3

Sen efter skolan fick jag VÄRSTA pannknacken D; (huvudvärk, på svenska)
kunde typ inte göra nånting under resten av dagen... och så kommer gammel-päronen snart.
och då kunde jag ju inte åka upp till stallet, så foxis fick vila idag.

//min lite onormala dag



En liten bild på mig och Fox:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback