Presentation - Alice

Hej!

lice heter jag, är 13år och bor i Uppsala me min familj och mina djur, 2 marsvin och 2 katter. Själv rider jag oxå, både på ridskola oc håller även på att leta emdryttarhäst, då jag nyss sa upp mig på min andra. Jag rider på ridskolan Bälingeryttarförening, 2 gånger i veckan. Annars på min fritid är de kompisar,volleyboll, och fota som gäller! ja lite om mig de.... Har även en annan blogg själv om nån är intreserrad..http://connoz.blogg.se/

Har även vart delägare på en ponny vid namn Domingo förra året, en underbar newforest på 17 år, där de splittrade,som jag verkligen fortfarane är jätteledsen över, men har gått vidare...

Jaja, här är lite bilder!

Jag och några av ridskolehästarna :) 














Och här är lite bilder på mig och Domingo ♥





























Och här är lite bilder på bara mig!






Ja det va allt för mig ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback